Jag vill och jag ska.

Fotbollen gick bra. Var jobbigt, men roligt!

Igår var jag på öppet hus på haraldsbo, nu är jag helt säker på vad jag ska söka. Dansestet kommer bli första valet. Andra är jag osäker, kanske sömnad eller vad det heter? Men jag måste in på dans, det är det enda! Jag vill, jag ska och jag kan!


Inatt sov felicia här vilket var myzi såklart. Idag åkte vi till stan, såg ett par skor jag funderar på att köpa. En pälsjacka köptes också, denna.


Den var ju ungefär hur ful som helst på bilden men lovar att den mycket finare på.
Är dock osäker, tror att jag lämnar tillbaka den.

Har varit ledig hela dagen och är det imorgon också, studiedagar i mitt <3


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0