vinst!

Idag spelade jag fotbollsmatch mot svärdsjö/enviken. Vinst med 2-1. Målet som dom fick in var en straff. Det gick ganska bra för mig, stod i mål. Längtar efter att få spela ute. Det var längesen sist.. :(
Men bra spelat idag tjejjor!

Dagens citat står ju lätt Emma S för.

Fotbollsmatchen, emmas pappa kenneth står brevid planen och hejar på.
Kenneth: Kom igen emma, jobba! Ut och markera hon!!! nej hon!! jobba emma! KÄMPA EMMA!
Emma: (väldigt lugnt och sansatt)  - Käften.
Publiken: 'jublar'

ja hojhojhoj emma, där fick han allt! ;')

Efter matchen åkte jag och sanna och badade. Det var väl hmmm fjärde gången jag badade nu! Det var faktiskt helt okej i vattnet, inte riktigt så vi simmade ut till flytbryggan men några simtag tog vi allt!

HANNA LÄS!!!

Jag måste bara säga att när jag var med Hanna och Fanny i fredags kände jag hur mycket jag saknat hanna när hon var borta i tyskland. När jag satt där bakom henne på moppen föll liksom alla bitar på plats - det är så här det ska vara!
Sommarn ut hanna! du, jag, din moppe. Eller min, för juste - JAG SKA HA MOPPE NA-NA-NA-NA-NAAANAA.

smek på er.


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

äntligen kom inlägget!! :D

saknat dig också... faktiskt ;)<3

2009-05-25 @ 17:58:04

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0