TJEJNA!

Trampade iväg på min blå cykel ner på stan efter skolan i sällskap med Änna!

Dagens bästa och enda köp blev en  mjukglass på geislerska som jag och Anna delade i solskenet. Riktigt gott.
Provade bandeau bikinin från matthew wiliamson som jag lagt in en bild på i ett inlägg längre ner.. Den fanns inte i min storlek så den satt inte bra men den var riktigt snygg! Hoppas det kommer in fler snart.
Kommande köp blir en present till Emma som fyller år. Ojojoj jag är då så givmild så snart lär jag väl var pank!

Får se vad som händer senare, jag säger som jag brukar. Tar kvällen som den kommer.
De ä najs!

Vad ska ni hitta på? :'))

ses kanske i kväll! smek.


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0