mmmhh nu kommer det! min lördag.

oj så trött jag är. mmmmmmhgäsp. ska berätta. ska försöka berätta det mesta.


igår åkte jag hem till fanny och moa vid 5 och vi började fixa med musik städa bort saker med mera. Vid klockan 19 så kom tjejorna och vi peppade, åt tårta, fanny fick presenter, vi lyssnade på musik och så vidare. Redan vid 20.00 så kom dom första, men sen ramlade det in och ut folk hela kvällen.

Det blev väl en ganska trevlig kväll, till dom som hade tråkigt säger jag bara SKYLL  ER  SJÄLVA!  Det är ju som jag brukar säga, man har inte roligare än vad man gör sig! Jag gjorde mig rolig.

När det var lite segt så satte jag igång bubbelbadet. Det livade då uppde! Jag nora och jullan satt där i fannys sköna bad och plaskade i underkläder (bikinitopp i mitt fall).  chill säger jag bara, CHILL.

Jo som sagt folk ramlade in och ut, det var ganska mycket folk under hela kvällen. Många var ganska slöa men det var kul i alla fall.. Trevligt folk! 

Ni ska få se bilder. Har dom inte nu men de kommer de kommer!

vad har ni för er då?

smek ni vet.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: hanna says: INGET JÄVLA SKITSNACK!

svar: hm, kanske stämmer!!!

2009-05-03 @ 15:59:42
URL: http://ingetskitsnack.devote.se
Denna kommentar skrev: elin

SVAR: tack så mycket :)

hm.. det är inte precis nytt. Från förra sommaren. Så jag antar att det inte själjs längre, har i alla fall inte sätt det, tror den var från H&M :)

2009-05-03 @ 16:39:58
URL: http://elinanimmer.blogg.se/
Denna kommentar skrev: johanna

ja visst:D grön är läcker:D hehe. den kostar runt 1200 kronor:)

2009-05-03 @ 17:36:44
URL: http://jnordstrom.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Anonym

Fy vad taskigt att inte säga till mig.......

2009-05-06 @ 21:28:21

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0