ledig hela dan..!

Hej på er alla!

Idag har jag gått runt och gjort.. ingenting i princip. Studiedag idag så jag slapp åka till skolan vilket var skönt!

"I morse" kollade jag på O.C eller morgon och morgon, vid 1 tiden. O.C är grymt och till er som inte sett det säger jag bara KÖP ALLA SÄSONGER, LÅNA AV NÅN ELLER GÖR NÅGOT! Underbar serie..! 

Sen har jag myst ute på balkongen och svarat på brev.. Har fått brev från alla i 1:an jag praoade i för nån månad sen. Så det är 18 brev som väntar på svar..!

smek.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: a

hihi ja gud va kul det ska bli :D

gud va skönt med ledig dag! hoppas du haft det bra pusss

2009-05-04 @ 18:01:20
URL: http://aalicelundberg.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0