Du ska inte tro det blir sommar..

Har ni också de där känslorna som jag har?

Känslorna som får en att gå runt och sjunga allt från idas sommar visa till sol vind och vatten, bara vilja skratta,
som får en att tänka varför skulle jag bry mig i att gå på en NO lektion om muskelbristningar när solen säger åt mig att köpa en glass och sitta ute och njuta? Känslorna som skriker SOMMAR?!

Jag har dom där känslorna och åååååh det är inte långt kvar förens vi får gå runt på roxnäs med brunabrända ben (om vi nu lyckas få till den där perfekta brännan som man trånar efter varje år vill säga) i avklippta jeans, den nya bikinitoppen som man längtat hela vintern efter att få använda och en smälltande glass i handen.

Håll ut, försök i alla fall, för snart snart snart kan vi skrika sommarlov och lämna smutsiga, nerklottrade klassrum och pressande lärare bakom oss. Och bara leva.

För på sommarn det är då vi är som allra bäst.


Kommentarer
Denna kommentar skrev: emelie

åhhh sommar...!

2009-05-05 @ 22:10:51
URL: http://emelieerikssoon.blogg.se/
Denna kommentar skrev: linnea J

Fin blogg =)

SOMMAREN ÄR HÄRLIG!

2009-05-06 @ 15:52:58
URL: http://snigaln.blogg.se/
Denna kommentar skrev: FELICIA

åååååååååååååååååh



åå asså jag skiter på mej!!!!!!!



aswjhbcsxjnujfinhjtsgdmfbgwrhjvfnikamfdmpbgfv



rvfgdjkjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2009-05-06 @ 17:17:53
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0