det regnade isbitar!

Nu har den konstiga texten äntligen försvunnit... :D

Har just kommit hem från träningen och ätit. Under träningen blev det plötsligt värsta hagelskuren.
Klara: AAH vafan det regnar isbitar!
Hanna: Det är hagel jävla blondie!

Hanna kan allt! :) (y)

Träningen var rolig, iskall och så gick det ganska bra. Alltid roligt att träna!
Längtar efter att dansa också.. Även om jag dansar runt ganska mycket så längtar jag efter passen.. Åhh så kul det är!

Igår var jag och Fellan ute och sprang en halv mil.. Riktigt bra av oss. Skönt och roligt var det också. Speciellt efteråt, OJ så duktiga vi kände oss vill jag lova!


Så här vackert var det :D

Ni ska få en outfitbild i nästa inlägg. jaaaaahhaaråå!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: hanna says: INGET JÄVLA SKITSNACK!

svar: HAGEL, klara. HAGEL!

haha.

2009-05-10 @ 13:31:01
URL: http://ingetskitsnack.devote.se
Denna kommentar skrev: FELICIA

klara, du får skicka alla fucking bilder vi tar! tilexempel den du har i inlägget!!!!!!!!!!! =D<3333333333

2009-05-10 @ 17:38:22
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0