Sagan fortsätter. Kapitell 2.

Har just ätit upp mina pågen ostmackor och min mjölk. Very svensson. Väldigt svensson.

Ligger lite stressigt till, eller kommer göra om jag skriver för långt inlägg i alla fall. Klockan 15.58 så går bussen in till vårat supperballa cityyyyHhh. Ja ojoj vad falun fräschar upp sig!


Idag är det den 5 mars. Alltså bara 26 dagar kvar till april. (om jag lärde mig den där ramsan från förskolan rätt.. 30 dagar har november, april, juni åh september. Februari 28 alén, alla de övriga 31. Så var det va? Alla de övriga 31. Mars tillhör de övriga.) April = vår! Vår på riktigt! Nästan sommar. Några nanosekunder kvar till sommarlovet. Jag älskar bara att säga det. "Idag är det den 5 mars. Det är typ vår. nästan sommar."
Sommarhalvåret det är liksom då man lever. Orsaker till varför jag längtar till sommsommsommaren.
- Fotboll!
-Killar i bar överkropp. (du kan inte annat än att hålla med mig..)
-Bada! Äta glass! Steka! Gå runt i shorts och bikinitopp! Få ha på mig mina finfinfina nyinköpta solglasögon! Kunna vara uppe hela natten utan att vara varken mörkrädd eller tänka på att det är skola nästa dag! Äta fruktsallad! Doften av grillat! Escada parfym! Flipflopps! 15 år! Klänningar!

Listan skulle kunna bli oändlig.. men det blir den inte för nu ska jag åka till min mormor och fira att hon fyller år.

hörs vi? Klart vi gör! SMACK <3


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0