lördagkväll = hemmakväll

HÖJ! :D

Ikväll blir det hemmakväll för jag måste upp vid 07 imorgon därför att det är fotbollsmatch.
Men igår var det inte hemmakväll! Det var DRAG! (fotbollscup mellan olika skolor som avslutas med ett stort disco).
Fotbollen gick helt okej, vi spelade en oavgjord, en förlust (med bara 1-0 så liksom HEJ) och en vinst! Vi var ganska nöjda!
Sen åkte jag hem. Jag duchade, åt, blåste håret, sminkade mig, valde kläder och allt på bara 1 timme!!! Inte för att skryta men... hehe eller jo just för att skryta lite. HEHE =D

kläderna blev det faktiskt ingen bild på.. tyvärr ;o

Idag har jag stått i kiosken på svenska skidspelen.. Sålt korv, godis, dricka och allt det. Det var helt okej, trevligt sällskap ju, (fanny). Men usch åt lukten av korv! hahahaha! Mina kläder luktar korvkiosk, inte fräscht! :P

ha en kul kväll!
puzz

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0