Gästbloggare A.M Sexexpert LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS!

HEJ alla!
Mitt namn vill jag inte avslöja här, men jag ger er mina initialer. Dom är A.M, och nu äre jag som skriver om ni inte redan har fattat det.
De kan ju finnas dom som är lite trögtänkta så jag förtydligar det lite.. A SKRIVER!
Idag har jag runkat, ätit och leker just nu med Klariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis! :D:D:D
hihihihihihiihihihihiihihihihihihih på det!

Nej nu ska jag inte tråka ut er mer, så därför kan jag dela med mig av ett litet tips som livar och den gråa vardagen
Om ni älskar att ligga i sängen en lördagskväll och läsa lite erotisk litteratur ( precis som jag gör ) så är det här nåt för er! Tänd några doftljus och sätt på låten Africa med toto så är stämningen på gång, några chokladdoppade jordgubbar toppar stämningen till max! Lägg dig i sängen och ta fram papper och penna, för nu gäller det inte längre att läsa ditt erotiska stycke, utan att skriva ditt eget! Detta kommer liva upp det ännu mer kan jag lova!
Låt fantasin flöda, inget kan längre stoppa dig! Skriv om dina sexigaste fantasier, drömmar och egna upplevelser!
Lycka till vänner!

KYSS&SMEK :*


Kommentarer
Denna kommentar skrev: FELICIA

ja vet! visst var dom snygga! :D::D:D:D:D

haha anna är störd xD



men du! hur är praoen? :D

2009-03-24 @ 21:50:49
URL: http://felicialunds.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Robinson Anna

Oh tackar tackar ;D kraaaaaamar

2009-03-25 @ 11:27:39
URL: http://annalundh.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0