ÖnskelistaN

(denna lista behöver inte ni, mammi & pappi läsa om ni nu skulle råkat klickar er in på min blogg... Vänta lite, vad gör ni här? KRYSSA GENAST!!!! Förbjudet tillträde för de över 40 som är mina föräldrar!!!)

Så!

(MAMMA, PAPPA SLUTA LÄS!!)

Jo här kommer den efterlängtade.. exklusiva... önskelistan... från mig! :D
(moped står inte med, det har jag redan WIIIIIIII :D)

- Bra rakhyvel och skum. Babyrumpben ska det va!
- Stor neccesär där ALLT får plats.
- Sommriga armband
- Vita pärlörhängen
- Stringtrosor
- Spetstrosor kanske lite sommriga färger?
- T-shirts. Går alltid hem! Gärna i snygga färger eller vita med coola tryck.. ni vet och ni kan!
- Rouge kanske?

Dessutom går presentkort på gina och hm alltid hem vet ni!

Beundrar/grattis sms/brev uppskattas högt. hihihi

jag <3 er + fellibelli the grekland girl och alla andra pussisar.

Kommentarer
Denna kommentar skrev: FELICIA

hahahha asså du är jhu störd älskling!!!!!!!!!!!1 ahhahahahhahaha fan va jag älskar dej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2009-06-04 @ 16:32:15
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0