onsdag = två dagar kvar till fredag...

...9 dagar kvar till skolavslutnigen, 9 dagar tills 15 årsdan, 3 dagar till rix FM fesival. MED MERA MED MERA! :D

Fotbolls nmatch igår och jag säger bara OOOOOOOOOOHHH vilken match! Helt sjukt spännande, hela laget var på TOPP! Och vi vann. JAA-HHAA-RÅÅ! På straffar. Vi satte alla våra. Jag räddade en straff. (jag stod i mål). Härligt match säger jag bara! :D

Idag fick jag tillbaka franskaprovet
och  JA jag sänkte mitt VG. Terminsbetyget blev G+... Nästa terimn blir det då verkligen att sattsa hårdare.
Men vi fick också tillbaka matteprovet och vet ni vad?

- neeeeeeej? säger ni

- Jag fick VG!!!!! :D:D:D Har fått VG på 3/6 matteprov den här terminen :D Jag är ju grym. En riktigt stjärna. Ohja. Så från och med nu är jag inte bara Klara. Jag är Stjärnan Klara.


blinka blinka vidare små wannabe stjärnor, ni kommer aldrig skina lika starkt som mig. Stjärnan Klara.

neeeeeeeeej jag skojar bara med er era kaksmulor, Cause i don't shine if you don't shine!



smekkk / Stjärnan Klara


Kommentarer
Denna kommentar skrev: FELICIA

ååååh du är min stjärna, baraaaaklaraaa<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-06-03 @ 21:59:21
URL: http://felicialunds.blogg.se/
Denna kommentar skrev: sämi

sjukt lik erik på den bilden :o :d <3

2009-06-03 @ 22:05:44
Denna kommentar skrev: maja

du är så jäääääävla rolig klariiiiiiii PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS <3<3<3<3<3

2009-06-04 @ 11:04:39
Denna kommentar skrev: marika

hihihi, like your blogg durty! ;) <3<3

2009-06-04 @ 15:47:41
URL: http://marikarenhuvud.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0