HEY!

Åh vädret är trés magnifique!

Har legat på roxnäs i princip hela dagen tillsammans med Fanny, Fellii, carro, tilda, jullan, hanna m.fl.
Lagade en pastasallad till lunchen imorse. Trevlig dag! Precis som igår solade, badade och åkte vi båt. Jag och fanny funderar på att sälja mopparna och köpa en båt tillsammans nästa sommar. Får kanske köpa Mattias. Det är ju sjukt underbart att åka.

Jag har äääntligen börjat få lite sollinje! Ligger ju långt efter om man jämför med carro, fellan, sanna och speciellt tilda men jag har ju faktiskt varit på konfan i en vecka!


okejrååhhh syndes inget på bild men de sket man väl i!


och håret har solblekts lite! :)

hörs sen! puss

Kommentarer
Denna kommentar skrev: carååååline :)

hahah skyll på det du klara, ;)

2009-07-01 @ 21:44:07
URL: http://carolinelindqvist.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0