God morgon!

Kvällen igår var rolig och imellanåt sög den. Vi var på fest hos A, helt okej var det! Sen åkte vi till h-berg, gick runt och i princip drunknade i regnet och sen gick vi hem till en annan kille som också hade fest.
Sen sov Felicia hemma hos mig.

Nu har vi precis ätit frukost och provat BHar. Vi får se vad som händer idag, regnet förstör ju planerna.
Ring om det blir något kul!

Och just det! Vi har sommarlov!!!!!!!!!!!!! Regnet får mig typ att glömma bort det.

Blev inte så många bilder, nån spillde cider på min lånekamera. Men jag ska ge er bilderna som togs senare!

pusssmek.


och vi är lika glada som vanligt.


Kommentarer
Denna kommentar skrev: :)

vem är A?

2009-06-14 @ 16:31:23

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0