Förlåt för dålig uppdatering igår och idag!

Men det har ändå inte direkt hänt något skoj. Eller asså felicia är väl alltid skoj. hehe. Var ute och gick i regnet med henne och ett enormt paraply igår. Jag fick presenter för att jag fyllt år. Rakgel och trosor. Helt superperfekt!


Den här gelen är helt grym!! Superlent superlätt.
Trosorna får ni bild på sen. Hittade inga på gogäl så får ta kort sen ((:

Felicia tog  miffobilder på mig och lade såklart upp dom på sin blogg, kanske är det anledning till varför jag inte länkar till den? hmm.

Idag sommarjobbade jag på fotbollsskolan!!! Det var ganska kul, helt okej i alla fall! Min grupp som jag och två till leder är tjejer 7-9 år. Typ hälften av dom hade rosa mjukisbyxor, pippitoffsar, prinsessmycken eller prickiga hello kitty gummistövlar när dom kom. Antingen de ena eller de andra. Eller alltihop. Jag får ju bra lön i alla fall så det är lätt värt det! :)

Nu är det då plugga som gäller, vill bara bli klar med shieten så jag kan börja åka snart. hihi då jäklar!

ses! / miffo-klara

Kommentarer
Denna kommentar skrev: tobii

shit vågar man gå ut när du får köra? :O<3

2009-06-15 @ 19:03:17
Denna kommentar skrev: emma christina gabrielsson

då jävlar åker vi klariiis ;)HHÄHÄ



möjligtvis att ja kommer börja kommentera typ varenda sak du lägger ut på din blogg som ja gör på felicias (a) HÄHÄ!



PUSS ÄLSKLIIING

2009-06-15 @ 22:34:24

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0