falu kalaset!

Igår var det falu kalaset med Sanna, Nora, Tilda, Carro, Jullan och en massa annat trevligt folk. Kvällen blev väl inte riktigt vad vi tänkt oss men idag ska det bli bättre!
jag åkte en karusell och oooooh! Jag trodde jag skulle dö. Den enda jag kunde tänka var; "Den kommer lossna, den kommer lossna, den kommer lossna"

Det där såg fel ut! Hur stavas det? Låtsna? Låsna? Lossna? Shiet. Skriv om du vet! :O

men i alla fall så överlevde jag som tur var!

Kommer nog inte bli någon uppdatering efter 18.30 eftersom det blir falu kalaset då. Måns Zelmerlöv!!!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: LiinneaH - the chosen pessimist

haha karuseller är härligt!

2009-06-06 @ 17:28:08
URL: http://snigaln.blogg.se/
Denna kommentar skrev: beundraren

Du gillar Måns men vet inte ens att han stavas Zelmerlöw ? :O

2009-06-07 @ 11:21:18
URL: http://b

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0