!

Jag ska ge er massa bilder sen :)!

Har släkten här på fika och oj vad ont i huvudet jag har, måste nog vila en stund. 5 barn, jätte söta men alla pratar konstant (kan dom ärvt det efter mig tro?), frågar saker hela tiden och springer runt. Älskar dom alla. Men oj vad trött jag är i huvudet!

Idag har jag bland annat fått min moppe <3, ska få en hjälm, pengar från ilte olika, en tröja, ett godishalsband och ett godis armband (små kusinerna vet vad som ska köpas!) leggins och necessären. Toppen!

Dags och vila sen fixa mig :)

 
Ha nu en riktigt rolig kväll och natt, gör massor av dumt - berätta allt sen!
smeeeeeeek!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0