Lycka och korsnäs!

Det finns ett annat ord för lycka.

Och jag tänker inte på glädje, kärlek, skratt, fyrklöver eller så.

Ordet är gothia.

Om 3 dagar åker jag och mitt underbara lag till göteborg för att göra vårat bästa på plan, ha oförglömligt roligt, komma ännu närmare varandra, dansa som galningar på sveriges största disco, skrika tillsammans i balder, ströva runt på stan i göteborg.

Vi ska kort sagt till gothia.

Jag är så lycklig! Den kommer bli helt otroligt!

Jag älskar mitt lag! Det är underbart! Vi kanske inte är super duktiga - än. Men det går verkligen framåt. Viktigast av allt är hur superkul vi har tillsammans, vi har det som kallas lagsammanhållning.

<3



  
(klicka på de små bilderna för att se dom stora.)

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Josefin

Lycka och korsnäs? betyder? :)

2009-07-10 @ 18:59:24
URL: http://thefina.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0