hej alla =D

Idag är första riktiga dan med Jenny här. Mums :D Vi sov länge, slappade åt lunch och sen körde vi laserdoom. Hahah helt sjukt jag vet :P Det var andra med såklart. Ganska kul var det faktiskt! Sen har vi bara pratat och sett en film och flummat. Härligt att ha henne här =D
I morgon blir det shopping och jag vet inte vad som ska köpas. Får se om det blir nåt.

Nu bilder från nyår, yeyy :D


Jag och Fanny fixar oss efter ett lååångt skönt bubbelbad. Krångel med fransarna.


Men bra blev det med fransarna på! Igga att bilden är ful, fokusera på dom fina fransarna ;)













hehehe. nyårs-kyss i efterskott BYE <3

Kommentarer
Denna kommentar skrev: rebecca

hhahahahaha !

kolla på tobbe på sista bilden, =)



sjukt kul kväll btw, de som stannade missade nått !

<3

2009-01-02 @ 23:35:01
URL: http://rebeccaandren.blogg.se/
Denna kommentar skrev: tobiii

vadå jag var väll ingenting mot bysse o luke? XD haha =)

2009-01-03 @ 05:42:29
Denna kommentar skrev: wiiiiieee

håller me beccka dom som stanna missa allt:D

2009-01-03 @ 17:59:57

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0