dags för uppehåll..

Dåså. Skolan börjar i morgon, jag vet inte riktigt hur jag ska orka med det.
Jag känner att bloggandet kommer ta tid från skolan så jag tar en paus, för den här terminen tänker jag sattsa hårdare så att jag kommer kunna se på mina betyg med ett brett leende.
Det här är inte ett hejdå, det är ett vi ses snart. För I will be back! And when i will hoppas jag att jag har mer energi och ideer till bloggen och inläggen. Jag vet inte när jag kommer tillbaka, kanske om 1 vecka om det händer något riktigt roligt att skriva om, kanske om 1 månad, kanske till sommaren. Det får vi se. :)
Ha det så bra tills det att vi ses igen! Lycka till med allt :)

Avslutar med ett av mina favorit citat, värt att tänka på..
Vi är bara tonåringar, och vi har aldrig varit det förr. Så därför är det lite svårt att veta hur man ska bete sig.
Så tänker jag när jag gör ett av alla misstag jag gör. Dom tillhör väl livet antar jag. I vissa fall lär man av dom, vissa gånger gör man samma misstag igen..

Kram till er som läst och läser. <3


Kommentarer
Denna kommentar skrev: frida

va tråkigt :(

men lycka till med pluggandet ! :D <3

2009-01-08 @ 16:07:47
Denna kommentar skrev: moi

Svar: tacktack! :) hur mår du då?

2009-01-18 @ 01:49:14
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Denna kommentar skrev: HANNAMÄRTA

dags att börja blogga snart igen tycker jag, klara! :) hugs

2009-01-31 @ 19:50:04
URL: http://martah.devote.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0