Julklapps tips, heja!

Idag hade jag dansuppvisning igen. Även om det gick bättre igår så var det fortfarande så grymt jätte roligt. Nästa termin kommer jag dansa jazzshow, ragga och börja på balett. Super!
Innan så var jag på stan och handlade julklappar. Köpte till mamma och pappa. Blev nog bra!

Tänkte ge er lite julklappstips, bra va!? Det kan ju vara grymt svårt att köpa, själv ska jag köpa till typ 12 pers.

Till Mamman - the body shops bodylotion med jordgubbsdoft. Mums! Eller ett helt sett med tvål, shampo, boylotion. Kofta från exempelvis åhlens, lindex osv. Denna från lindex för 150 :-

Lindex Shop Online - Cardigan

Kompisen - snygga underkläder från exempel gina tricot eller hanky panky.
 



Fler kommer en annan dag, för nu är det dags att sova!

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0