rubrik!

Hola!
Första inlägget idag då - och klockan är 22. Inte bra inte bra. Men jag har faktiskt haft lite fullt upp.

Kom hem från skolan tre, gick ut med hunden min, åt, bytte om och for iväg på match. Kom alldeles nyss hem.
Matchen förlorade vi, dom var mycket bättre men vi kämpade verkligen in i det sista och spelade bra. Så vi kan vara riktigt nöjda ändå! Bra spelat korsnäs! <3:-)

Idag har jag varit så duktig att jag faktiskt tagit en dagens outfit bild!!!!!! Känner mig nu väldigt "bra-bloggare" och stolt! B)







voila!

nu är det dags att kekä. Viktigt att ladda upp igen efter match ni vet ;-) smack! <3


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0