minigolf



Dagens kläds. Superbad kvalitet med min gamla fulmobil :-p
Kofta - Vero moda
Linne - Monki
Shorts - crocker

Som sagt innan så är jag usel på golf vilket jag bevisade redan vid första banan.
Efter att ha slått säkert 17 jätte dåliga slag utan att bollen gått i än så petade jag i den med foten när dom andra kollade bort... Senare gick det i alla fall lite bättre! Som tur var. Annars hade vi nog fortfarande varit kvar där och väntat på att jag skulle få i bollen i sista hålet.
Det var i alla fall roligt! Efteråt blev det glass. Bra avslutning, äta glass är i alla fall något jag är bra på. Super bra faktiskt!

Nu är små kusinerna här och ska sova över.. Ser på gamla avsnitt av energikampen. haha. Senare blir det kanske till att träffa fanny.

puss


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Jenny :D

Energikampen vi gillart HAHA! :DD <3

2009-08-10 @ 22:38:50
URL: http://jennytropp.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0