Imorn far vi!

Vi blir ungefär som Thelma & Louise, i morn far vi, jag och felicia. Hoppar på bussen vid 13 och stiger av en timme senare på solerön. Vi kommer ha grymt roligt!!

Vi ska hälsa på moja och otte, felicias granny's. Där kommer vi väl i princip äta, sola, bada, äta, äta, sola, bada, sola, äta lite mer i 3 dagar. Jätte kul ska det bli! :D Hemma åter på fredag.

Occcchhh igår fick vi känna lite på solen! Härligt. Låg och solade med fellan, tilda, carro sen kom också fanny. Runt 19 åkte vi till kålgårn och träffade TT, bamba och jenny. Vi grillade och hade trevligt. Kom lite polacker och annat folk och slog sig ner vid vår jätte brasa.


lägg märke till vilken liten ängel fanny är.




Mysig kväll.
bilderna är tagna från carros blogg..

Nu ska jag fortsätta städa mitt rum, pussss

Kommentarer
Denna kommentar skrev: FELICIA

ÄTA ÄTA

2009-08-05 @ 00:18:32
URL: http://felicialunds.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0