God morgon!

Vaknade vid 12 tiden av att felicia ringde och väckte mig. Vi pratade på i cirka 50 minuter och jag åt frukost. Vi bestämmde att idag ska vi göra matsäck och lägga oss någonstans och sola, prata om allt och bada.

Nu är det så att jag kanske har utegångsförbud i 6 dagar (sen åker jag till gotland) men jag vet inte säkert.. Ikväll har jag det i alla fall. Orkar inte dra allt, men igår blev det lite fel tyckte mina päron.. dom har väl rätt på sitt vuxenvis men ja jag vet inte.  Men det gör faktiskt inte så jätte mycket. Känner mig ganska trött och sliten ändå så vet inte om jag hade velat komma ut så mycket resten av veckan ändå. Eller det är väl lätt att säga nu i för sig..

puss



den här underbaaaraaa bilden kan ni ju gissa var jag hittade? Om ni sa www.felicialunds.blogg.se så gissade ni rätt. Men jag tyckte att jag kunde ta den, var faktiskt jag som skrev och fotade!! 

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0