hejmåndag


jaaaa bildkvalitet.. :D

Hej alla. Idag har det varit en vanlig måndag, fast jag har känt mig tröttare och segare än vanligt. Känner mig otroligt stressad! Gymnasium måste jag ju börja tänka på.. Och det gör jag verkligen..

Jag kände plötsligt idag på mattelektionen, "Skärp dig Klara! Jobba för fan det är betyget det handlar om!" Det är betyget det handlar om, det är framtiden! Ni förstår att jag är stressad om jag tänker så liksom? Värsta press varje lektion liksom. Men det är ju sant, det vi gör nu kommer synas på betyget, betyget kommer ta oss till det gymnasium vi söker till (om det är BRA), gymnasiumet tar oss till jobbet och jobbet tar oss.. till framgång och sen döden då. Ja, vi ska liksom jobba tills vi är 65, bäst att ha ett jobb man gillar. Alltså bäst att börja sattsa i skolan. Sånna tankar förföljer mig i mellan åt.  haha ;o

Så läxor, skola, press tankar, kompistjaffs, trötthet, utseende nojja + allt det andra som är normalt när snart 15 är det som får mig att bara.. bli så slut! Då vet ni varför jag är som jag är vissa dagar.

sme-e-e-kahh

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0