1.20 :)

Hejni!

Håller på att möblera in min "nya" 1.20 säng! :D Vi har haft den nere i allrummet men nu ska den upp på mitt rum. Yeees!
Den är inte så där skön som min gamla 90säng men whatever, jag vill ha den i alla fall!

Vart är bästa och billigaste stället att ta navelpiercing i falun/borlänge? Crossroads i borlänge funderar jag på.

YES NI HÖRDE RÄTT jag tror att det blir navelpiercing för mig!

Vi
ll ine be om pengar hos mamma och pappa eftersom att dom inte riktigt.. går med på det här. Men dom vet typ att jag tänker göra det och sådär. Har ju tjatat hur länge som helst men nu orkar jag/dom nästan inte med tjötet mer. Så det kanske blir piercing nästa vecka. YAAAAAAYYY! :D:DD:D:D:D:D Men allt skulle kännas mycket bättre om dom gick med på det... Faen. Men det är min kropp, min navel - mitt beslut! I alla fall enligt mig.

nu ska jag leka med hanna.

s-m-eeeee-kaaahhhhhh

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Camila

Coolt med navelpercing:D

2009-04-19 @ 09:17:43
URL: http://camila.webblogg.se/
Denna kommentar skrev: hanna says: INGET JÄVLA SKITSNACK!

svar: neeeei vad mysigt! :)

KRAMIZZZ hihi (F)(K)(L)(L)(L)(L) hihihih

2009-04-19 @ 21:00:28
URL: http://ingetskitsnack.devote.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0