Kväll.

HEJ! :D
Just nu har jag några av mina flikks här. Vi har ätit tacos, dansat på högsta volym, varit ute och pratat med lite folk och bara MYST! 
Fast nu börjar vi bli lite trötta, så C och S ligger just nu på golvet och pratar på engelska med rysk brytning, fast det går  inte att höra så bra vad dom säger efter som att dom skrattar hela tiden! hahaha, a, en kul kväll i alla fall :D
S pratar oavbrutet om någon " Jägermaister Viggo Bond" med ryskt uttal. Jag, F och C skrattar sönder, vi har inte sån jätte bra humor.. ;);)
N har också varit här men har åkt hem nu.

Igår sov jag över hos F, hennes lillebror och hans galna kompisar var också där.
Innan flikksen kom så har jag typ bara sovit, tror jag håller på att bli super förskyld. :o

Hoppas ni haft en kulkul helg!
Puss :D 


Kommentarer
Denna kommentar skrev: hanna

hahaha, humor

2008-09-28 @ 19:44:42
URL: http://hannastyle.devote.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0