Jippi ;D

Nu ikväll när jag satt lite sådär oskyldigt och kollade på idol så blev det då reklampaus. Och jag bläddrade uppåt i kanallistan, och vad bläddrade jag förbi?! FEMMAN! Jag bläddrade ner och tittade efter, och JO vi hade trean också!!
Fortsatte bläddra och hittade bl.a tv4 + , MTV, discovery och en massa annat sköjj! :O :D
Antagligen näst sist i Sverige så har vi nu fått lite bra kanaler! hurra :D ( Sist farmor, som aldrig kommer skaffa det om det inte skulle komma en kanal som bara handlade om blommor, fjäll och labradorer).
Hihihih tack mamma oh pappa :D

Idag var det NO prov, och jag kan säga att jag är glad om jag blir precis godkänd, för jag fattade nada och hittade bara på dom flesta svaren. Men kanske plus poäng eftersom att jag var först klar?!  okej, det var bara tre som gjorde provet, men hahaha ;)
Men på svenskan sattsar jag lite högre, minst VG! >:)

Nu är det nog dags för lite nagelfixxning, var ett bra tag sen. Om det blir lyckat så kommer det bild ;P
PÅ TAL OM NAGLAR! Någon som vet ett bra lila nagellack som sitter länge och är bra täckande? Säg till ;D

Sov gott, ni vet vem ni kommer drömma om!  <33


Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0