hej!

Idag händer det inget speciellt, jag var i skolan, hade på mig en svart finvirkad klänning från H&M, svarta leggins och en kofta från 365 sunshine.
Tror nog jag ska peela ansiktet sen, och kanske lägga ansiktsmask och måla naglarna för lite vardags-lyx känsla! Skönt en grå måndag som denna! ;D

Sen är det bara att ta itu med franska läxan. Usch, jag är då inte bra på franska, men jag ska bli! Jag och ´Fanny ska åka utomlands när vi gått ut skuulan och bo i frankriket nåt år. Så det så! ;D

Hjärtahjärta!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Sabine

åh mysigt med lite lyx för ansiktet ^¨

2008-09-01 @ 19:48:44
URL: http://enibas.blogg.se/
Denna kommentar skrev: frida edman

haha, när ni har flyttat dit får ni väl skicka ett kort eller något ? =D haha

2008-09-04 @ 20:19:23

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0