tjaaaa


Ååh vad jag saknar sommaren! Den här bilden är tagen någon gång då sommarlovet just var slut. Det var lite festis hos Felicia och ooh vad kul vi hade! SAKNA SOMMAR'N!

Idag så var det först skolan. Vi redovisade om Världsarven som vi jobbat jätte länge med. Jag var sååå nervös, skakade typ, mådde illa och allt! Men det gick nog ganska bra ändå, förrutom att jag pratade för fort. Men jag är glad att jag i alla fall gjorde det ! :)
Efter skolan så följde fanny med mig hem, (som vanligt ;)  ).
Mamma hade stått i och bakat sirapskakor och dom var bara huuuur goda som helst!!
Senare blev det konfermationsträff. Det var helt okej kul, roligt fölk!! ;))

I morgon så ska jag träffa R på stan, hoppas allt går bra! ;P
Ska nog försöka övertala honom att iaf smaka den varma chokladen på Du&Jag! hahah ;D

Börjar bli lite trött, såå

Sov gott, ni vet vem ni kommer drömma om!  <33

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Fääänzan ;)

hahaha, kul idag med mig ( som vanligt )men ändra stavningen på konfirmation där va ? ;D <33

2008-10-07 @ 21:52:10

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0