tisdag 20.52

Hej! :D

En sak som jag är galet glad över är att Darin har kommit med en ny låt, första sedan det senaste albumet Break The News.  Och vet ni vem han sammarbetar med i låten? Kat De luna. Skojar inte. Ni vet hon som sjunger Run the show? Spelas flitigt på the voice, cozmoz och såvidare. Har haft mycket hit's i USA. Och har ni inte hört talas om henne så är frågan var har du hållt hus de senaste.. månaderna? Deras låt heter i alla fall Breathing your love. Mycket bra!
Albumet kommer i december, då har man något att längta efter då! :)

Fast inte för att det är det ända att längta efter.. Höstlov om 5 dagar! Och då räknar jag med helgen!
Jag sticker till göteborg för att vara med kusinerna och shoppa loss.
Hoppas det inte händer nåt roligare här? :S Inte för att vara divig men... haha ;) <3

Ska se på despata hemma fruar nu ;) Pusspåer

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0