Snöoween?


Det har kommit snö i natt! :DD
Åh så härligt, idag känner jag för att göra alla klassiska snösaker - snölyktor,
snöänglar, snögubbar, pulkaåkning, shopping med pappa..!

Okej, det sista har kanske inte med snön att göra men jag ska hur som helst åka ner på stan och köpa jeans med pappis idag.
Och så är det ju halloween, eller är det i morn kanske? Hur som  helst!
Jag kan ju påpeka att den där fina paintpumpan har faktiskt jag ritat, nej det är ingen Piccaso... Förvånad?

Skriver mer sen. Tror jag. ;) <33

Kommentarer
Denna kommentar skrev: josss !

asfin pumpa :'ooo



HAHA! :D



"snölyktsdamp" ;) hahahah !



/jossan !

2008-10-31 @ 19:21:52
Denna kommentar skrev: klara svarar:

Hahhaha man tackar ;) Snölyktor is da Shiet :D <33

2008-10-31 @ 19:50:26
URL: http://klarara.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0