Ny mösse ;D


Den här mössan köpte jag någon gång förra veckan.
Nu när det börjar bli lite kallare ute så är det mysigt med en varm mössa! Och ska du köpa en så ska du inhandla en i stil med den jag köpte tycker jag. Lite större med en fluffig boll högst upp.  Dom kan vara enfärgade eller mönstrade, bara den är stickad! ;) Drömmössan såg jag på Newport. Den var grå och rosa från boomerang och kostade 500 kr. Får väl antingen tjata länge eller vinna på lotto om den ska bli min! ;p

Sov gott ni vet vem, ni kommer drömma om! <33

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Hanna

sv: Det är faktist jätte kul! och avslappnande! prööööööva säger jag bara:) ha det bra<3

2008-10-15 @ 16:48:03
URL: http://hellacruella.blogg.se/
Denna kommentar skrev: josss !

mkt fin :)

2008-10-15 @ 18:34:29
Denna kommentar skrev: Maja

&&& glöm inte vem som hade den först,,,, jo KLARAAA !! :D <3

2008-10-29 @ 11:10:36

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0