mat :P


Hej igen sötnosar :)
Jag kan bara inte få nog av er som läser idag jag! ;)

Hahah, en liten bild på vad det blev för mat idag ;P Mammas godare variant av makaronilåda :P

I morgon så ska jag träffa R igen eftersom att vi knappt han träffas nånting i onsdags :)
Det ska bli roligt, han kommer hem till mig. Uppför dig mamma >:o ;)
Vi får väl se vad vi hittar på, men det blir säkert bra och kul hur som helst :) <3

Jag ska ut och springa med fanny och ha en "fanny - klara moment" : snacka om allt & alla, inklusive DIG, det kan du lita på ;) känner du dig hotad? oooh spoky ;D hahahhaha <3

Sista inlägget för idag! När jag får tid över blir det renovering av bloggen igen, fanny har gjort en ny super fin header! :D tacksi!
men..
Sov gott, ni vet vem ni kommer drömma om! <33

Kommentarer
Denna kommentar skrev: GM

Tack Klara vad glad jag blir =)



Kram

2008-10-09 @ 20:17:49
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Denna kommentar skrev: jossan *

Nej vad gott ! :o blev hungrig nu :( :D

2008-10-12 @ 14:58:02

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0