Jag + varm choklad = <3


Ojojoj! Jag dricker ju varmchoklad minst en gång om dagen nu för tiden ;);)
Idag var på ledarutbildning med Skol IF. Det var lite jobbigt men helt okej, kommer vara bra att gjort när jag söker sommarjobb på fotbollsskolan i alla fall!
Sen efter det såg jag Desperat housewives och sedan började jag fixa mig inför stan där jag skulle träffa R. :)
Det blev baggy jeans, v-ringad t-shirt,  grå dragkedje tröja med hög krage, skinnjacka och skor från Lacoste.
Inte så stylish, men snyggt tkr iaf jag ;P men om jag säger så här; Jag behöver ny höst/vinter garderob. ;o 
Vi möttes vid fontänen utanför Skopunkten sen gick vi till Du&Jag för jag behövde min dagliga varma choklad ;PP
Vi satt (såklart) på övervåningen, och jag tror då att R ångrade att inte han också tog choklad. Fast han fick ju såklart smaka! ;D Vi han bara ses i typ 45 minuter, men vi hinner nog ses mer en annan gång, blir arenan på lördag.
Resten av detaljerna håller jag för mig själv.. ;D

Sov gott, ni vet vem ni kommer drömma om! <33

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Fanny :D

hahahha, men dom detaljerna får du inte behålla för dig själv nå länge ringer dig sen :D <33

2008-10-08 @ 19:40:36
Denna kommentar skrev: jossan !

R? ;) haha (:

2008-10-08 @ 20:42:08

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0