Igår kväll

Jag och Nora skulle dra till herrhagen på fest. Nora kom hem till mig och vi fixade oss. Sen skulle vi cykla till bussen och jag pumpade på som fan men vi missade den ändå. Haha :P Så mamma fick köra oss istället.
Vi mötte Robin, Mårten och nån mer vid Ica slätta och så stack vi hem till Adam.
Några fyllo killar följde efter oss dit och blev assura när dom inte fick komma in. Så dom började typ sparka på dörren och så, och då ringde grannarna polisen. Sen kom dom och det var lite läskigt, men ingen fara, hade ju inte druckit nåt så! ;D
Men dom var iaf shyssta, förutom att vi inte fick spela nå hög musik mer och så. Så sen vart det mest chill, men ändå en skön fest :)

Idag blir det nog chill, kanske träffar fanny :) I morgon studiedag, härliiigt! :D

Ha det bra, ni vet vem ni drömmer om ;) <33


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

nästa gång hänger jag med ;)

2008-10-05 @ 17:37:33
Denna kommentar skrev: honsompratamedpolisen

det var en kul kväll ;D jag gillart din blooggg

2008-10-05 @ 22:14:42
Denna kommentar skrev: KLARA SVARAR:

Hahah, ja det där snacket skötte du bra!skönaste! " vi kollar bara på lilla melodifestivalen, inget annat" ;D

2008-10-05 @ 22:48:36
URL: http://klarara.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Emelie

Men va läskigt med polisen... Hoppas dom va sura på fyllona! ;) Pöss pöss Klara

2008-10-06 @ 12:49:05
URL: http://tokigaemelie.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0