Igår kväll

Igår var det då disco på arenan. Hade egentligen inte tänk följa med, men efter lite övertalning från A, R, F, E och alla  andra så följde jag med trotts allt. Och det ångrar jag nog inte (: Fast jag bestämmde mig 15 minuter innan vi skulle åka för att följa med, så han inte fixa mig, men aja ;)

Kvällen började med att jag, Fanny och Emma åkte till kyrkan (!) för vi måste varit där 10 gånger om vi ska konfirmera oss. Vi såg på ungdomskören, hihih. Sen drog vi till donken och träffade Samme, Jullan, Felicia & Nora. Vi gjorde vad man brukar göra på donken - åt. :p Mycket trevlan^s. Sen så gick vi till arenan, vi hade kul på vägen dit, haha.
Utanför så träffade vi Maja och Jonna så vi gick alla tillsammans in.

Vi kom dit vid kanske halv 9. Det var inte så mycket röjj, men jag kan nog säga att vi fick igång det lite ;)
Det var HUR varmt som helst inne vid dansgolvet. Vi träffade anka och bysse där och dom röjjde på med oss. Tillsammans hade vi fettkul ;) Det var en hel massa annat roligt folk där.
Rapparna PMU eller PMS eller vad dom nu hette, var där. Inte min musikstil direkt. Lite små tråkigt tycker jag, inget att dansa till. 
Ni som drog innan 10 halv 11 får väl skylla er själva, det var då festen började.

Tack alla som var där för en kul kväll :)

Ni vet vem ni drömmer om <33

Kommentarer
Denna kommentar skrev: sandra

hey klara:)!! kan ja få din msn:)? / sandra:)

2008-10-12 @ 17:42:27
Denna kommentar skrev: Anonym

:d <333333333333333333

2008-10-29 @ 11:36:36

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0