Doft tipset


Christina Aguileras nya parfym Inspire doftar verkligen lika gott som den ser ut att göra i reklamen! Provade den inne på KICKS idag och jag tror nog att Fanny får köpa med sig den hem från USA om några veckor till mig. Om jag kan hålla mig borta från den så länge! ;)

Vi var då somsagt på stan idag. Bronzpuder och fika inhandlades.
Vi fikade på Du & Jag vilket jag aldrig gjort förut, men antagligen kommer göra igen! Lite dyrt, men väldigt väldigt mysigt! Om du ska fika där så tippsar jag varm choklad med grädde för 30 :-, och sen ska du utan tvekan sitta på övervåningen, helst vid fönstren. Där har du nog en av de bästa fikaplatserna vid stan!
Jag tog varm choklad och choklad muffin vilket gick på 50 kroner.

När jag kom hem var jag så duktig så att jag började skriva en uppsatts om Påskön, och den är väldigt trökig och jag håller fortfarande på med den. ;P Lär fortsätta.

Men sov gott, ni vet vem ni kommer drömma om <33 

Kommentarer
Denna kommentar skrev: robin

påskön <333

2008-10-07 @ 21:17:02
Denna kommentar skrev: KLARA SVARA:

Oh ja, påskön ;D <3333

2008-10-08 @ 18:58:16
URL: http://klarara.blogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0