En konstig känsla ;o

HEJ (:
Idag har jag först varit i skolan såklart ;p Jag och typ halva franska klassen fick göra franskaprovet på kvarsittning.. hihi, det blev lite struligt i måndags.! ;p Men det gick i alla fall bien ;) haha

Efter skolan gick jag hem till emma, tack för en bra dag emma! =) <3
Vi båda är överens om att det kommer hända något på drag, ingen aning om vad, men nånting som kommer att ha att göra med nån av våra kompisar..! Du vet när man får en sån där känsla, och verkligen känner på sig att den stämmer? En sån känsla fick vi ;P Inte säker på att känslan är bra, det känns mer som det har med lite bråk att göra, ja alltid ska det hända nåt! ;D ÅH vad spännande att se vad som händer, alla undrar med förväntan!



/ <Klara3

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0