Det börjar på S..

..Och slutar på ommar. Sommar. GE MIG!


Nu försvann snön, så det är bara blött och mulet ute. Nej, nu får det faktiskt ta och bli sommar,
för på sommaren är vi ju som bäst <3

Idag var jag ner på stan en sväng för att köpa linnsvätska. Och det var det ända som köptes.
Jag känner att det vår ljusår sen jag shoppade sist, jobbig känsla :p Men jag vill spara pengar nu innan jul så att jag kan köpa julklappar. 15 stycken ska fira jul hos oss, mys, men det lär bli mycket klappar att köpa. fakk ;9

Första advent på söndag förresten! Nu ska det bakas lussebullar snart hoppas  :D

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Julia lundqvist

fotograferN här då! :D

bästa dagen på länge den dära kvällen! ;)

älskar er hela bunten!

2008-11-30 @ 18:50:13

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0