Zon!

Zon!
Nej! Det är faktiskt inte jag på bilden, även om det säkert var
många som trodde det!

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Jossan :D

Det gick ju skitbra för dig tycker jag! :D

2008-05-31 @ 14:54:21
Denna kommentar skrev: frida

haha ja de gjorde jag xD
men du kmr säkert bli uttagen då bra som du är :D stort hjärta.

2008-05-31 @ 15:34:54
Denna kommentar skrev: Klara

Men tack tjejjor! :D Men jag är inte så säker, men det är väl bara att hoppas nudå, finns inte mkt mer jag kan göra nu, om man bortser från at skicka choklad, nallar, blommor m.m... ;) haha,

2008-06-01 @ 21:47:37
URL: http://klarara.blogg.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0