Idol

Okej, jag var helt säker på att Kevin ska vinna idolfinalen nu ikväll, ända tills den började.
Men när alice sjöng sin första låt så kan jag bara säga oj! Hon går verkligen in för det här, jag har inte sett mycket på idol i år nästan inget alls faktiskt. Den alice jag kom ihåg var en lite blyg tjej med fin men svag röst som om hon var rädd för att ta i. Men det har hännt nånting, det har det absolut.

Vem vinner idolfinalen och vem vinner karriären? Jag tror båda har en karriär efter idol, dom är jätte bra!

Vad tror du?


alice eller kevin?


Kommentarer
Denna kommentar skrev: kimsan<3

hur hittade du min blogg? för att har haft blogg i en månad snart och har typ hft 15 tittare redan??:O var hittade du den ,och är du bra på att designa bloggar:)

svara snaaabbbtt(L)

2008-12-12 @ 23:16:53
URL: http://highskirts.blogg.se/
Denna kommentar skrev: moi

Svar: tack, :) jo du har rätt, jag kan inte ta å mig hur mkt jag än vill. anorexian säger stop där :)

kevin var bäst ikväll, glad att han vann!

kram

2008-12-13 @ 02:08:05
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Denna kommentar skrev: Lilly

ALICE, tur att kevin vann, för oftast är det så att den som kommer tvåa kommer mkt längre :) med musiken alltså^^

2008-12-13 @ 14:36:16
URL: http://tval.blogg.se/
Denna kommentar skrev: jossan (;

2008-12-13 @ 19:15:01
Denna kommentar skrev: jossan

haha ojdå o: råkade klicka på enter :P heh

men iaf,..



jag tkr dt var bra att kevin vann :D han är en värdig vinnare (:

2008-12-13 @ 19:15:43

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0