hah

Har ni gått in på någons bdb eller vad ni nu brukar vara inne på och sett dom i 13 års åldern och uppåt som har bilder på sig själva och under står det typ " singel.."? hahahah, så jäkla töntigt! Förlåt, ni kanske inte bryr er i att jag tycker det, men har ni själva någon sån bildtext så TA BORT om ni vill ha stil&stolthet kvar. När man var 9 kanske det vara okej att skriva "110 % singel, passa på killar ;) <3 " men glöm inte att växa upp. :) hehe.
Jag säger det här för att jag bryr mig om er, små kissar (;

Sov gott, och kom ihåg att jag är singel.

haha jag driver med er you know (L)

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=33108


Kommentarer
Denna kommentar skrev: Går i din skola

får jag chans på dig? snälla! du kan få en d-boll! <3

2008-12-03 @ 15:15:08
Denna kommentar skrev: frida

haha klara om du blir tsm med den övanför,

kan jag väl få smaka lite utan d-bollen ? (a) <3

2008-12-05 @ 14:37:05

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0