h e j

Hej!

Efter skolan åkte jag och pappi till intersport.
Jag fick nya, fina pjäxor. Eller ska få dom i julklapp men pappa tyckte det var bäst om jag fick välja själv så att det blev rätt :p Jag fick också nya inomhus fotbollsskor eftersom mina verkar ha blivit stulna i skolan..
Efteråt så var jag tröööööött så jag somnade ett tag. Har varit en lugn mysig eftermiddag.

 Och så är det julstöket då.. :)
Jag kom just på att det bara är 1 vecka kvar till julafton och jag har 7 personer kvar att köpa julklappar till..! Hojoj! :P
Får bli julshoping nån dag i veckan!
Till dom Hello Kitty-älskande småkusinerna blir det antagligen något med just hello kitty.


Något i stil med det här (:

På tal om Hello Kitty ( som inte jag är sådär galen i ) så finns det lite extremare hello kitty stuff. Kolla det här till exempel!
 
Hello Kitty som linser. Galet ;p

pusshörrni
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=42605

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Anonym

Haha jaa det var lite galet:P

2008-12-17 @ 20:17:27
URL: http://camila.webblogg.se/

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0