Hej :D

Kvällen igår började hemma hos mig. Jag och Fanny fixade oss, valde kläder, lyssnade på musik och så. Sen åkte vi och några fler till borlänge där vi mötte ännu fler och gick på cozmoz. Der blev en hela massa skoj! ;D Musiken var bra och stämmingen skön, alla dansade.
Var du också där?

Idag for jag ner till stan, det vart lite shopping. Lacoste skor och tre par örhängen!
Riktigt nöjd. :)

Ikväll sover jag hos fanny och vi ska försöka få tag i så många Bring It On som möjligt, jag känner mig jättesugen på lite cherleeding filmer här! höhö ^^

Ha en kul kväll! :D hjärtahjärta / Klara

Kommentarer
Denna kommentar skrev: Telefonkatalogen

kul igår, telefonkatalogen vill göra om.

telefonkatalogen har talat.

2008-08-30 @ 18:16:01
Denna kommentar skrev: maja

nej jag var inte där tyvärr, men nästa gång, då jäklar !! <3

2008-09-01 @ 15:15:30

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0