Hej

Tje :) Och oj, vad jag känner mig dålig på att hålla det jag sagt!
Jag har inte hunnit ta någon bra bild på min nya kjol, ska försöka få upp en bild tills i morgon (A) :)

Idag har jag spelat fotbolls match, det gick inte så bra.. :P
Sen har jag sytt lite kläder, det vart inte fint, eftersom att jag inte gjorde det särskilt seriöst eller är så bra på att sy ;)
men det var kul i alla fall! Och man faktikt så kan man ju alltid bli bättre. :D

Just nu så peppar jag en kompis som är lite deppg över en kille, och ja, jag vet hur det känns. Samtidigt lyssnar jag på Lady Gaga - Just dance. Så det är precis vad jag tänker göra nästa gång jag känner mig deppig! Bara dansa.
"just dance it's gonna be okey"!  Den kör vi på! :)



Hjärta hjärta / klara

Kommentarer

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0