njut, men inte för mycket!

Underbart väder, getingar på fönsterrutorna och tussilago och andra blommar som tittar upp lite här och var! Hur mycket bättre kan det bli här i Falun? 

Bättre.

Om man bara kunde bli frisk nån gång skulle ju det vara jätte kul.. Hört att det är många som är sjuka nu, influensan eller nått tror jag. Men man vet ju aldrig.
Så istället för att sitta ute och försöka få lite färg lagom tills det är dags att dra på sig bikinin sitter jag här! Har faktiskt tränat lite medans jag vart och är sjuk genom att försöka få loss djupfryst choklad-vaniljglass ur glasslådan, vänt blad i boken "Expert på att rodna" av Katarina von Bredow, och lite hälsosammt tv tittande för att träna.. träna.. Ögonens koncentrationsförmåga! Där satt den!! (:

På tal om Katarina von Bredow så tycker jag att syskonkärlek som hon också skrivit, är en bättre bok än expert på att rodna, även om den  nu också är helt och hållet läsvärd!

Resten av dagen kommer jag väl antagligen ägna i tvsoffan med en bok, eller för ögon-träning.

Hoppas ni njuter av det vädret lite extra för min skull! Fast strunta i att rulla upp byxbenen och sätta på er t-shirtar, jag vill ju inte se ut som ett lik när jag väl är tillbaka! ( Min brun-utan-sol tar inte riktigt lika bra som jag hoppats på )

Sååååå, tänk på mig och gör som jag sagt..: Njut, men inte för mkt! ;)
Puss & kram (: <3

Kommentarer
Denna kommentar skrev: John

Klarara varför sitter du inte ute och läser förena nytta med nöje :))

2008-04-23 @ 18:47:11
Denna kommentar skrev: annika

Klarara det är inte så bra att sitta i solen när man har feber solbrännan blir inte så fin

2008-04-23 @ 18:54:34
Denna kommentar skrev: Klarara

Tack för tipset annika, det var något nytt! ;)

2008-04-23 @ 19:45:01

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0