Hur man skriver kommentarer

Många har inte förstått hur man kommenterar inläggen och/eller bilderna, så jag tänkte att jag berättar väl det ;)

Under varje bild eller inlägg finns det länkar att klicka på. En länk är "kommentarer (0)".
Siffran inom parantes talar om hur många kommentarer inlägget / bilden redan har fått. Klicka på den länken,
och du ser de tidigare inläggen, och under dom står det "Kommentera inlägget här". Sen skriver du bara namn i rutan där man ska göra det, e-postadress behöver du inte skriva om du inte vill, och sen skriver du och trycker på skicka kommentar. Du kommer också få skriva in en kod för att kommentaren ska postas, men du förstår nog då!

Puss & kram och kommentera mycket nu då! :)

/ Klara

Kommentarer
Denna kommentar skrev: nathalie

svar:
saknar dig ocksåååååå!!

2008-04-27 @ 17:47:23
Denna kommentar skrev: Hanna

Saknar dig klara!
kolla min blogg också :)

2008-04-30 @ 13:41:24
URL: http://hellacruella.blogg.se

Här kan du lämmna en kommentar:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post? (Bara jag som ser den.)

Om du har blogg så kan du skriva adressen här:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0